Saturday, January 12, 2013

132.

Ilona Andrews - Magic Bites

Egy napot ültem rajta, nem akartam neki kezdeni, de csak rávettem magam. Féltem a varázslók témától, pontosabban attól, hogy mágiát használnak benne, meg alakváltók és vámpírok is vannak benne. Bevallom őszintén nekem az első és egyetlen mágiás könyvem a Harry Potter sorozat, no meg a Gyűrűk Ura volt. Ezeket imádtam, de senki nem tudott rávenni, hogy újra ilyesmit olvassak.

Na, de a könyvről.
Az első pár oldalon még nem tudtam, hogy minek is kezdtem ezt el? Aztán egyre jobban érdekelt a gyilkosság, a nyomozás és, hogy milyen lények is vannak a történetben. Rettentően jó az egész világ felépítése, beleéltem magam, értettem mindent, annyira jó volt! Pozitívan csalódtam benne. Az egész egy gyilkosság köré fonódik, Kate egy zsoldos, akinek mágikus képességei vannak, az ő gyámját ölték meg. Felveszi vele a kapcsolatot az alakváltók ura, Curran, mivel közülük is gyilkoltak meg.

Kate-ről pár szó: Tetszik, hogy bátor, kötekedik és nagyon erős. Ettől függetlenül vannak gyengeségei és ha nem is mindig azonnal, de azért beismeri őket, nagyjából. Nekem Elena jutott róla eszembe Nalini Angyali vadász sorozatából. Őt is nagyon szerettem, nos Kate is hasonlóan nagy kedvencem lett.

Curran: Óh, te jó ISTEN! Nem sok szerepe volt még a könyvben, vagyis, de. Annyi volt, hogy oda legyek érte. Megvédte Kate-t, nem egyszer megsérült érte, miközben csak sértéseket kapott legtöbbször a nőtől. Igazi uralkodó típus. Imádom!

Ami a legjobban tetszett a könyvben, hogy nem hozta őket össze már az első részben az írónő. Nekem nem hiányzott belőle az erotika, izgalmas és lekötött nélküle. Egyetlen egy csók csattant csak el közöttük, de az sem volt túlságosan is boncolgatva. Érezhető, hogy van valami köztük, de fontosabb volt nekik a gyilkosság, mint saját maguk. Végre! Felüdülés volt ilyet olvasni. :) Nálam kedvenc lett, olvasom is tovább a sorozatot!

Nálam simán 9/10

No comments: