Sunday, January 27, 2013

136.






Nagyon aranyosak vagytok, hogy gondoltatok rám is! 


Szabályok:

1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 blognak!
1. Van egy három éves kislányom, akit Bellának hívnak. :) 
2. Rengeteget olvasok, általában napi egy könyvet ( oldalszámtól függetlenül) 
3. Függője vagyok egy stratégiai játéknak :D
4. Napi szinten böngészek képeket keresgélve a neten.
5. Nem olyan régen németről magyarra kezdtem el könyveket fordítani. 
6. Mérlegképes könyvelőnek kezdtem el tanulni ebben az évben.
7. 2009 szeptembere óta blogolok már.
8. Több történetem is volt már.
9. A legszebb virág szerintem a liliom.
10. A blogspoton olyan barátságokat kötöttem, amik nagyon sokat jelentenek nekem!
11. Jobban szeretek e-bookot olvasni, mint könyvet.
Kérdések: 
Hiszel a kísértetekben?
Néha igen. De próbálom meggyőzni magam arról, hogy nincsenek.
Melyik a kedvenc könyved?
Jamie Mcguire - Beautiful Disaster   -  Gyönyörű Sorscsapás


Korán kelő típus vagy?
Bella miatt igen. 
Mi a hobbid?
Olvasás, szerkesztés.
Internet vagy TV?
Internet.
Van háziállatod?
Van, egy német juhász kutya.
Ha igen, mi a neve?
Béci
Mi álmaid munkahelye?
Nagyon szerettem mindig is a szakmámban dolgozni, mint pultos és felszolgáló. De Bella miatt inkább már csak valami irodai munka, ahonnan időben hazaérhetek.
Tél vagy nyár?
Tél.
Hol szeretnél élni, ha nem számítana a pénz és az, hogy milyen nyelven beszélnek ott?
London.
Melyik a kedvenc városod?
London.
Írj 11 kérdést:
1. Hány éves vagy?
2. Mióta blogolsz? 
3. Szeretsz olvasni?
4. Könyv vagy e-book olvasó?
5. Kedvenc sorozat?
6. Sokáig fent szoktál lenni?
7. Milyen stílusú történeteket szeretsz?
8. A barátaid tudják, hogy blogolsz?
9. Van kedvenc meséd?
10. Kedvenc zenekarod/énekesed?
11. Kedvenc film? 

Küldd tovább 11 blognak:

Akiknek elküldeném, már megkapták, így ezt a részt kihagyom most. A szöveg háttere azért ilyen, mert valamiért szórakozik velem a blogger...bocsi érte. :) 

No comments: