Friday, December 14, 2012

116.

Sziasztok!

Váltottam dizájnt, kicsit ünnepibbre vettem a dolgokat, remélem tetszik.
Újra itt vagyok, akiknek nem készítettem fejlécet, elnézést. Ha még aktuális valakinek az írjon, elkészítem neki!

Egy újabb kísérletet teszek azért, hogy szépen megkérjelek Titeket, hogy csak akkor vigyetek el képeket, ha szóltok nekem. Utálom mikor véletlenül belefutok valahol egy általam készített képbe, amire még feliratot is tesztek és úgy állítjátok be, mintha a sajátotok lenne. Ennek elkerülése végett minden képemre fogok tenni feliratokat, olyan helyre és úgy, hogy ne tudjátok leszedni. Eddig nem akartam elrontani őket ilyennel, de mostantól megteszem.

Kellemes ünnepeket kívánok,

Szasza

1 comment:

Nia said...

Szia!
Én szeretnék kérni egy dizájnt a niaandmonaineverland.blogspot.com blogomra. :)
Nia.